Gadżety reklamowe i nie tylko
W niektórych środowiskach marketing nie jest uważany jako nierozerwalna część biznesu. Zwykle biznesy niekorzystające z reklamy przekonane są o jej małej efektywności oraz konieczności użycia dużych nakładów finansowych. Jednakże poprawnie zaplanowana kampania charakteryzuje się idealnym dopasowaniem do celów i zamierzeń danej marki. Przykładem może być zastosowanie odpowiednich gadżetów w kampanii marketingowej jako nośnika dla logo oraz sposobu na wywołanie w kliencie wdzięczności i wpłynięciu na jego zachowanie.
Przed wprowadzeniem gadżetów w życie jako strategii marketingowej, bardzo ważna jest świadomość ich wpływu na konsumentów. Jeśli konstruktywnie wykorzystane, stanowią niezwykle efektywne wsparcie sprzedaży, które ma działanie krótkookresowe. Natomiast, w przeciwieństwie do ogólnego przekonania, nie wspomagają przywiązania do marki, więc nie mają znaczącego wpływu na długookresowe zachowanie konsumentów. Z pewnością każdy, kto jest zainteresowany niedrogim i efektywnym sposobem reklamowania usług i produktów, z chęcią zdecyduje się na to rozwiązanie.
Marketing klasyczny
Recenzje redakcji:
Rollupy
RollupMania
Systemy reklamy wystawienniczej w pełnej okazałości. Rollupy to reklama na każdą okazję.
Zapachy samochodowe z logo
Progres
Oryginalne akcesoria samochodowe z logo firmy to sposób na tanią i skuteczną promocję marki.