
13-200 Działdowo
woj. warmińsko-mazurskie
WWW
progres@reklamyprogres.pl
GPS: 53.246150, 20.200603
Gadżety motoryzacyjne z logo
Progres
Już od roku 1992 Progres wpływa na działania marketerów i wybierane przez nich gadżety. Współpracując z mnóstwem podmiotów indywidualnych, jak i ze średnimi i dużymi firmami, nabrali ogromnego doświadczenia, co z kolei pozytywnie wpłynęło nie tylko na oferowane przez nich produkty, ale również zastosowanie nowoczesnych rozwiązań. Progres jest firmą o charakterze produkcyjno-handlowym i w swoim bogatym asortymencie posiadają wiele różnorodnych zapachów samochodowych z logo, które z powodzeniem mogą być wykorzystane z wielu kampaniach reklamowych (zobacz wszystkie choinki samochodwe).
Zaczynając działalność w czasach, kiedy media w Polsce znacząco się zmieniały, Progres idealnie przystosował się do tej transformacji. Wciąż współpracując z klientami i agencjami reklamowymi, wsłuchiwali się w ich potrzeby i dzięki temu byli w stanie znacznie usprawnić swoją pracę oraz dopracować oferowane produkty. Niezmiennie ulepszając sposób produkcji, w ich asortymencie znajdują się jedynie artykuły, które charakteryzują się wysoką jakością oraz szczegółowym wykonaniem. To z kolei powoduje znaczny wzrost zainteresowania ich ofertą.
Alternatywne sposoby reklamy
Wśród marketerów istnieją różne preferencje względem najlepszego nośnika. Część nierozerwalnie łączy efektywną reklamę z bardziej tradycyjnymi i analogowymi nośnikami tj. radio czy telewizja. Z kolei, bardzo często używa się również atrakcyjnych grafik i banerów do przyciągnięcia uwagi przechodnia czy po prostu potencjalnego klienta. Najwięcej specjalistów preferuje Internet, z tego względu, że jest to najbardziej nowoczesny nośnik. Coraz więcej osób traktuje sieć jako jedyne źródło informacji i właśnie na tym bazuje marketing internetowy.
Jednakże warto pamiętać, że jest znacznie więcej opcji stojących przed każdym marketerem. Cały spór pomiędzy tradycyjną i nowoczesną formą reklamy wydaje się omijać poboczne możliwości, takie jak rollupy czy gadżety, które to również stanowią efektywne elementy marketingowe. Gadżety to bardzo często stosowane rozwiązanie, świetnie sprawdzające się na różnorodnych uroczystościach. Mnóstwo firm wciąż inwestuje w zakup długopisów, breloków i zawieszek, z powodzeniem rozdając je na targach czy spotkaniach z klientami.
Miejsce gadżetów w reklamie
Czy rzeczywiście stosowanie takich niepozornych,małych przedmiotów różnego użytku jest opłacalne? Jak mogą wpłynąć na potencjalnego klienta? Po pierwsze, zadaniem gadżetów nie jest rozłożony w czasie wpływ na samopoczucie grupy docelowej, ale raczej krótkotrwała i intensywna motywacja do działania. Klient po otrzymaniu gadżetu czuje się wdzięczny, obdarowany i z tego względu następuje emocjonalna zmiana z znacznie wpływająca na jego zachowanie. Warto jednak pamiętać o tym, by dobrze dobrać odpowiedni gadżet.
Gadżet do celów promocyjnych nie musi być ściśle znaczeniowo powiązany z firmą czy też jej ofertą. Ważne jest, by w jakikolwiek sposób się z nią kojarzył. Najbardziej istotnym aspektem wybrania odpowiedniego fantu jest jego atrakcyjność oraz dopasowanie do wartości firmy. Dla przykładu, grupa zajmująca się wdrażaniem ekologicznych rozwiązań nie powinna rozdawać plastikowych zawieszek, ponieważ istnieje prawdopodobieństwo, że takie działanie może jej bardziej zaszkodzić niż pomóc. Gadżety należy wybrać z rozwagą i ostrożnością.
Zawieszki i zapachy samochodowe z logo
Progres świetnie odnajduje się w zmianach na rynku. To przez różnorodne potrzeby ich klientów, oferowany asortyment cechuje się tak dużym zróżnicowaniem. Posiadają mnóstwo gadżetów, które świetnie nadadzą się dla kierowców – zawieszki zapachowe sprawią, że każda przejażdżka do pracy czy na zakupy będzie przypominała potencjalnym klientom o danej firmie. Widząc codziennie logo danej firmy, kierowcy z pewnością podniosą swoją świadomość marki (co więcej, być może następnym razem kiedy będą potrzebowali podobnych usług,wybiorą właśnie tę firmę.
Z daną marką może wiązać się nie tylko logo, ale również zapach. Progres posiada w swojej ofercie kompozycje zapachowe, które odpowiednio wybrane, mogą na bardzo długi czas pozostać w pamięci potencjalnego klienta. To z kolei wpłynie na jego uczucia, skąd pozostaje tylko jeden krok do zakupu produktów bądź skorzystania z usług. Progres doskonale wie, jak ważny w dzisiejszych czasach jest dopracowany marketing i dlatego niezmiennie dostosowuje swój asortyment do różnych wymagań.